Anna Lindberg

Den senaste tiden
Det har ju ekat tomt här på bloggen ett tag nu så jag tänkte gå igenom lite av vad som har hänt det senaste. För knappt en månad sedan var jag i Ungern med Eva och hennes mamma, vi shoppade lite och hälsade på Evas mormor och morbror, jag hjälpte till med Hillevi den 20 april och dagen efter det övningskörde jag för första gången. Det har varit sjukt mycket plugg i skolan och de nationella proven har satt igång. Jag var på Cortegen med Eva och så började Hilda och jag spela in en låt som är helt awesome. I förrgår var jag på Kodjo Akolors stand up med Hilda och, sist men absolut inte minst, så var jag på min kusins bröllop igår. Det har säkert hänt lite mer småsaker men detta är iallfall en del av min senaste månad.
Bild från Ungern
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress