Anna Lindberg

Hillevi
Jag var med Cassandra i stallet i helgen, hjälpte henne med en fotouppgift som hon hade, och man kan ju inte låta  bli att bli sugen på att börja rida igen. Har ju tidigare skrivit att jag planerar att börja igen till våren och så der det fortfarande ut. Jag ska bara vänta till den värsta kylan är över för det är vid denna tiden som jag alltid är som allra mest otaggad på ridningen. Men just nu saknar jag det så himla mycket, att stå och mysa i stallet, att rida ut och galoppera fort upp för en backe, att rida ett hårt pass i paddocken när man får arbeta tills man känner resultat och hästen går som en klocka. Kan inte vänta till jag sitter i sadeln igen!
Och vill ni se bilderna från Cassandras stall i helgen så finns dom på hennes blogg.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress