Anna Lindberg

Fina häst
Jag red ju Hillevi idag igen, älskade ponny. Det gick mycket bättre idag, vet inte om jag hade tur eller om Hillevi bara hade skärpt sig, hon gick förbi höbalarna utan problem idag men det kan ha varit för att vi hade en annan häst precis framför oss så hon mest följde efter den, men vi kom förbi iallafall. Vi fick även gå om den andra hästen sen för den gick så långsamt så det var skönt att slippa tänka på den. Skrittade och travade iallafall, hon var väldigt pigg och det var en del "läskiga" saker i slutet men hon bråkade inte så mycket utan litade på mig och gick förbi lite försiktigt. När vi kom tillbaka till stallet så red jag en stund i paddocken. Jag arbetade henne både i skritt, trav och galopp och hon var jättefin, det var så kul att galoppera och rida lite ordentligt igen och eftersom att hon var så duktig var det ännu roligare. Dock märker man tydligt att det var ett tag sen sist, jag var helt slut efter bara 10-15 minuter i paddocken haha.
 
Juste, jag hittade mina nycklar i stallet också, haha, dom har varit borta sen innan sommarlovet nån gång och så låg dom på en tunna i stallet, jaa det var ju bra iallafall.
 
 
 
 
 
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress