Anna Lindberg

Ett antal frågor
Eftersom att jag inte har gjort något kul i helgen och dessutom bloggat så dåligt så har jag valt ut några frågor från olika "frågelistor" som jag tänkte svara på då jag inte har nått annat vettigt att blogga om.
 
Hur svarar du i mobilen?
 
Till folk jag hänner svarar jag typ "heej" eller "hallå" men om jag inte vet vem det är, eller om jag svarar på hemtelefonen, svarar jag "hej det är Anna"
 
Vad dricker du till frukost?
 
Oboy eller mjölk oftast
 
Vad har du på dig?
 
Pyjamasbyxor och en sweatshirt
 
Vilken är din favoritbutik?

Gina Tricot och BikBok skulle jag tro
 
Choklad eller sur/salt godis?
 
Beror lite på men älskar surt godis, älskar iof choklad också men, äsch jag vet inte
 
Vad tror folk om dig?
 
Jag tror folk tror att jag är ganska blyg men när man väl lär känna mig så är jag galen haha
 
Är du kär?
 
Njaee, nee det är jag inte
 
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
 
Gifta
 
När vaknade du i dag?
 
Runt tolv tror jag
 
Hur stor är din säng?
 
120 cm 
 
Sover du med eller utan kläder på dig?
 
Olika
 
Vem är den roligaste människan du känner?
 
Vet inte riktigt men jag och Hilda har väldigt lika humor och är så random så vi skrattar alltid en massor när vi är med varandra
 
När var du i kyrkan senast?
 
När jag konfimerades våren 2012
 
Vem var din favoritlärare på högstadiet?
 
DAN!
 
Hur länge har du campat som längst i ett tält?
 
6 nätter på ett scoutläger
 
Vad har du ätit i dag?
 
Usch, allt för mycket onyttigheter
 
Namnge 3 saker som är fysikskt nära
 
Mobilen, sängen, engelskaboken
 
Vad står det i ditt senste sms?
 
Har skickat meddelanden på andra ställen, men senaste smset "Jahaa hehe tack😁"
 
Hur är relationen mellan dig & personen du senast fick ett sms av?
 
Det var svar på det ovanför och det var från Adam, vi är bra vänner och går i samma klass
 
Hur många syskon har du?
 
En storebror som är 19 år, omg han fyller 20 iår! 
 
Har du en stationär dator eller en laptop?
 
Har en MacBook Pro som skoldator
 
Använder du linser eller glasögon?
 
Jag har glasögon som jag knappt använder men använder linser nästan varje dag
 
När var senaste gången du grät?
 
Idag när jag läste en artikel hehe, innan dess vet jag inte
 
Vad föredrar du- Hamburgare eller cheeseburgare? 
 
Cheesburgare
 
Egenskaper du letar efter i en partner?

Längre än mig, omtänksam och har humor
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress