Anna Lindberg

8 Januari 2014
Wäähh saknar mitt hår!
 
Jaha, då var första dagen på vårterminen avklarad. Mitt tåg var ungefär fem minuter sent imorse så jag fick stressa lite när jag väl hade kommit in till stan. På onsdagmornar är jag i klassrummet som är precis vid ingången och när jag kom in i skolan var det släckt där inne och sen ser jag att några från min klass sitter i en soffa lite längre bort så jag går till dom. Och när jag kommer dit så säger dom att vi börjar tolv, mmm TOLV! Så jag har alltså gått upp klockan halv sju och stressat till skolan när jag egentligen hade kunnat sova till tio. Jag var ju lite lätt irriterad kan man säga. Men iallafall så har vi fått lite ändringar i schemat så vi slutar tidigare på onsdagar och börjar senare på torsdagar så det är ju bra, sen har vi fått en ny lärare i ett ämne och hon verkar mycket bättre än min gamla så det är ju också bra. 
 
Dagan har iallafall slutat bättre än den började, jag kollade på dom nya avsnitten av pretty little liars och ravenswood som äntligen har börjat igen och så har jag bara tagit det lugnt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress