Anna Lindberg

Julafton
Nämen hej!
Jag kan inte komma hit helt random och låtsas som om inget har hänt, eller det är ju precis det det handlar om egentligen. Det har inte hänt ett skit på bloggen på kanske en och en halv månad eller någonting och det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv heller förutom massor av plugg, vänner och lite mer plugg, plus lite Hillevi. Men strunta i det för nu är jag åtminstone här och igår var det julafton!
 
Jag hade en jättebra dag igår, min farmor kom hit samt min faster och hennes partner. Det blev julbord, Kalle-anka  och paketöppning, och såklart en massor av prat och skratt. Det var kul att min faster var här, i hela mitt liv har vi firat med henne och hennes döttrar, mina kusiner, men eftersom att dom är vuxna och inte bor här i Göteborg längre så har vi inte firat med dem de senaste åren. Förra året var Eva och hennes föräldrar här och det var jätetrevligt men det är ändå något speciellt att fira med de som man firat med hela livet. Jag är iallafall jättenöjd med hela dagen och mina julklappar, jag fick två böcker som jag önskat mig, Girl Online och The Pointless Book, och jag börjar äntligen närma mig tillräkligt mycket pengar för att kunna köpa den efterlängtade kameran, bara ett par månader till så har jag den i min famn ska du se. Sen fick jag lite andra saker också så jag är helnöjd!
 
Hoppas att ni hade en bra jul och om jag inte tittar förbi här igen innan nyår så önskar jag er ett gått nytt år också!
(Mörkt=dåligt ljus=hög ISO=halvkassa bilder men vad spelar det för roll, det är ju trotts allt jul)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress