Anna Lindberg

Blixtar och dunder
Det har varit och är ett riktigt åskväder här ikväll med blixtar stora nog att täcka hela himmlen. Jag tog fram kameran och försökte fota lite, lyckades fånga några blixtar iallafall även om nästan alla lyckades komma precis mellan två bilder. Men tycker det ser väldigt häftigt ut, har faktiskt aldrig själv försökt fota blixtar innan.
Imorgon är det skola igen, vi började i torsdags men har typ inte gjort någonting än, jag börjar kl.14 och ska paddla kanot i två timmar så det är ju ganska chill om jag får säga det själv, får bara hoppas att det inte är pissväder. På tisdag sen sätter lektionerna igång och mitt schema är ändå hellt okej, har dock två jättelånga dagar, börjar 08.15 på torsdagar och slutar 16.50 så det är ju lite segt men sen slutar jag innan 14 tre dagar i veckan också så det jämnar väll ut sig lite. Det är faktiskt ganska skönt att få komma tillbaka till rutinerna och träffa alla vänner och sådär igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress