Anna Lindberg

Veckan som gått
Bild från december förra året
 
Detta har varit en skit bra vecka hittills! Den väger helt klart upp förra veckan som gick skitsegt.
I måndags hade vi en jätteslapp dag, vi hade redovisningar hela dagen och jag körde nästförst så resten av dagen satt jag bara och lyssnade.
I tisdags hade vi ingen msk så vi fick sluta typ två timmar tidigare.
I onsdags började vi en halvtimme senare (dock glömde jag det så var i skolan när vi igentligen började) och det var en allmänt chill dag med föreläsning, "redovisning" och medieproduktion.
I torsdags Hade jag inga lektioner, eller vi behövde måla en stund hemma och läsa lite men bok men boken har jag redan läst ut och att måla är ju ingen direkt ansträngning.
Idag slutade vi 1,5 timma tdigare för våran första lektion slutade tidigare så då flyttade vi fram lektionen som vi har efter lunch till innan lunch så idag slutade jag kvart i tolv.
 
I onsdags var jag även på bio med Hilda på kvällen, vi såg Thor 2: The dark world, och den var riktigt bra. Både rolig och spännande. Vi trodde att man inte behövde se ettan för att fatta tvåan men vi fick reda på att det behövde man egentligen visst, haha så vi fick lite snabb fakta om ettan men det var ändå en del frågor när vi såg filmen som jag antar att man kanske hade fattat om man sett ettan. 
 
Ligger i min säng nu och myser lite. Jag tror jag börjar bli lite sjuk vilket är jätte tråkigt, jag har lite ont i halsen och så har jag varit rätt så  snuvig och så de senaste dagarna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress