Anna Lindberg

Musikhjälpen
Jag har taggat musikhjälpen i flera veckor och speciellt sedan jag fick reda på att det skulle vara i Göteborg på Gusatav Adolfs torg, jag går nämligen förbi där varje morgon påväg till skolan och skulle kunna gå dit varje rast typ. Och vad händer när det börjar? Jo jag blir sjuk! Så himla irriterande, jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon men jag hade så gärna gått idag eftersom att det är NTI-dagen idag och alla på hela skolan ska samla pengar till musikhjälpen. Men det finns väll nått positivt i de hela också och det är ju att jag kan kolla hela dagarna utan att missa något. Hoppas ni mår bra och skänker lite pengar till musikjälpen för alla tjejer har faktiskt rätt att överleva sin graviditet!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress