Anna Lindberg

Hur ska jag klara mig?
Kom hem från Hilda för ett tag sedan. Jag hade rätt, vi somnade inte för än typ klockan sex haha. Sen sov vi till typ klockan halv fyra, eller jag vaknade tidigare men jag väckte inte Hilda förän halv fyra. Det var iallafall kul att se alla twilightfilmerna igen, dom blir verkligen bara bättre och bättre, ettan är ju ganska så kass egentligen iallafall skådespeleri mässigt och dom två sista är ju så sjuukt bra! Jag åkte iallafall hem för ungefär en timma sedan och märkte att jag glömde min mobilladdare där, kul liksom! Jag har 15% nu och det ska jag klara mig på? Haha får väll stänga av den eller nått. Men ni får ha det bra iallafall, nyår imon jao, då åker jag till Cassandra.
Jag och Cassandra på nyår för två år sedan haha ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress