Anna Lindberg

Dan före dopparedan
Julafton imorgon då, känns det så? Nej! Har verkligen ingen julkännsla, visst granen står i vardagsrummet, julstjärnorna är uppe, ljusstakarna står i förnstret och jag har julslinga ovanför sängen. Men vädret! Det är inte en vit fläck på marken, det är varmt och soligt. Jag kommer ju inte direkt ha svårt att sova ikväll för att jag är så taggad för julafton. 
 
Idag åkte iallafall jag och mamma till kungsmässan för att handla de sista julklapparna och jag köpte även en kjol som jag tänkte ha på mig imon. När vi kom hem gick vi på en promenad runt sjön och sen har jag bara duscha och tagit det lugnt. Jag blev så sugen att gå in i stallet och hälsa på Hillevi när vi gick förbi, saknar både henne och ridningen väldigt mycket faktiskt så jag ska nog ta och sätta igång till våren igen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress