Anna Lindberg

Mitt skal :)
Mitt skal som jag vann hos fantasias.blogg.se kom i förrgår så nu har jag tagit kort på det och tänkte visa för er :)
Jag är kär i det! visst är det gulligt! :D
Jag kände att jag ville inte ha något som jag själv fotat, för om jag tar nån "natur" bild eller nått så kommer jag trötna på den och tycka att den är skitdålig efter ett tag eftersom man utväcklas hela tiden, jag ville inte ta på Tassen för det känns ändå lite konstig eftersom han inte är min kanin längre lixom, jag ville inte ta på Nikki för det känns också lite konstigt av nån anledning, sen ville jag inte ta på Hillevi för hon är ju lixom inte min häst och om jag slutar hyra henne så kan jag ju inte fortsätta använda skalet... Så det fick helt enkelt bli en sånhär bild :)
 
såhär ser original bilden ut:
Och jag fixade till den så den blev såhär:
Och gjorde sen det trycket på skalet, okej nu ser den vääldigt dålig ut men så ser den absolut inte ut när jag kollar på den på datorn eller på mitt skal :)
 
 
Jag vill också be om ursäkt för att jag inte uppdaterat sen i måndags, MEN vi har haft så HIMLA mycket läxor och prov och skit denna veckan så jag tror inte jag kan räkna det på mina fingrar... Med andra ord jag har pluggat varenda jävla dag, varit i stallet och haft annat för mig, eller jag har väll inte haft så myckat annat för mig i och för sig men jag har iallfall inte suttit vid datorn sen förra helgen...
Just nu känner jag att jag hellre har bra betyg än att hålla bloggen uppdaterad vilket jag hoppas att ni förstår :)
 
Eva

Naw så gölligt!!! :D

Anonym

Hej anna! Du har en jättesöt blogg men jag har en fråga, vad tycker du om folk som festar, dricker osv när de är typ 14 - 16? Skulle va kul att veta!

josefine

Gud va gulligt ditt skal blev! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress