Anna Lindberg

En bra dag! :)
Hej!
Bet gick jätte bra idag det blev två clear rounder :D
Första rundan gick lite bättre än andra men jag ska inte klaga för det gick jätte bra! :)
efter stallet åt vi vofflor mmmmmhhh!
och sen har jag äntligen fått röjt mitt skrivbord ;)
lite bilder från dagen :)
^
|
Ignorera stolpen-TACK!
MIN SÖÖTTA BEBIIIIEEE!! <333 fick gå naken i den härliga solen :)
Imon följer jag först med Cassie till Brankie vi kör antagligen honnom, efter det så drar vi vidare till mitt stall där Cassie ska "provrida" Frakki för hon ska ha honnom några dagar det närmsta när Helene är borta, jag ska rida Hillevi också :)
image description
Philippa -N U G G E T L O V E R

GUD vilken fin blogg!

Är det ni som gjort designen?

Gör ni gratis?

Söta ponnyer ni har!! ;)

Följa varandra via bloglovin?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress