Anna Lindberg

Remember me?
sååå, nu var det ett jäkligt bra tag sedan jag la upp något här, tänkte bara försöka uppdatera lite om vad som händer i livet just nu. Oj nu låter detta värsta djupt här men nej, så är inte fallet, tänkte bara visa att jag fortfarande lever. Kan ju börja med att säga att jag vet att min design är lite fuckad nu, vet inte om nån har märkt det men man kan bara se tre inlägg vart man än tittar, ska kanske försöka fixa det om jag orkar men har inte kommit på hur man gör än. 
 
Så, har bra och dåliga nyheter, vet inte om ni bryr er så mycket om dessa nyheter men dom är bra/dåliga för mig iallafall. Vi kan börja med dom bra, och det är att jag idag tog ut min tandställning efter nästan två år, det känns så jäkla skönt, har redan vant mig vid det haha ;) Insperationen för fotograferingen har också blivit lite bättre och när vi talar om det så kan jag meddela de dåliga nyheterna, min hårddisk med mina 20 000 bilder på har kraschat och det verkar inte som att det går att fixa, iallafall inte utan att det ska kosta extremt mycket pengar, och dom pengarna har jag inte så det ser tyvärr ut som att dom är borta för gott... Som TUR är så har jag ca. 8000 av bilderna på datorn så jag har inte blivit av med allt, men många av mina absoluta favoritbilder har tyvärr rykt med.
 
Vet inte hur bloggens framtid ser ut, som jag sagt så många gånger tidigare, men känner för att börja fota mer och faktiskt försöka väcka den här bloggen till liv igen. Jag får se hur det blir men ska iallfall tänka på det, men vill gärna få till designen också om jag ska sätta igång så jag känner att den är lite mer mig själv.
Har åtminstone kvar de flesta bilderna på Hillevi!
 
Kom precis på också att jag kasnke inte nämnt att jag börjat rida igen? Jag började rida lite mer regelbundet under sommarlovet och nu är jag tillbaka med Hillevi en gång i veckan så det är superkul! Har saknat ridningen och framför allt bästa Hillevillsan så himla mycket.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress