Anna Lindberg

Halloweenhoppning i stallet
Jag var i stallet idag och stod i caféet på Pay&Jumpen. Jag hade med mig kameran som jag lånade av skolan över lovet också så jag passade på att fota lite under tiden. Lånade 70D och man kan ju verkligen säga att det är stor skilnad mot min 1000D, längtar verkligen tills jag kan köpa den, tror att jag kommer ha tillräkligt med pengar efter jul eller kanske i januari CAN'T WAIT!
 
Efter hoppningen red jag ett pass i manegen med Hillevi, arbetade henne rätt så ordentligt och hon var riktigt svettig efteråt. Det är så kul att rida ordentligt igen, har nog inte gjort det på typ typ två år förutom enstaka gånger. Hillevi var så fin, önskar att jag hade haft någon me mig som kunde fotat lite men det får bli nån annan gång. Här är iallafall lite bilder från Pay&Jumpen!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress