Anna Lindberg

Vår!
Asså VÄDRET idag, helt underbart! Idag har jag varit hos frisören och klippt mig, det blev bara någon centimeter på topparna den här gången, ångrade ju mig så mycket förra gången när jag klippte kort. Frisören lockade mitt hår också så det är jättefint nu, kanske lägger upp bild på håret senare om jag orkar fota. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på film, jag ska se Captain America Return of the First Avenger på bio med Hilda imorgon så ikväll ska jag ladda upp den att se ettan och kanske någon annan film också.
 
För övrigt bokade jag och Hilda här om dagen biljetter till Kodjo Akolors stand-up I-landsproblem, som är den 9 maj, det ska bli så kul. Dagen efter det så ska jag på min kusins bröllop också så det ska också bl sjukt roligt. Det är mycket som händer nu, jag ska till Ungern med Eva och hennes mamma på påsklovet också, bara två veckor kvar nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress