Anna Lindberg

Happy Halloween!
 
Har legat lite lågt de senast dagarna, men jag har haft det skit bra iallafall. I torsdags sov jag ju hos Deniece och vi kollade på film, färgade mitt hår rosa haha (med karamellfärg) och pratade lite och så. Sen igår var det ju Halloween i skolan, våra sminkningar blev inte riktigt lika lyckde som vi hade tänkt oss haha men det blev ändå bra. Vi hade en as chill dag i skolan också, först hade vi Mediaproduktion men jag kunde inte göra något speciellt så vi satt mest och tog det lungt, efter lunch hade vi ha engelska men det visades skräckfilm nere i hallen i skolan så vi fick sitta där och kolla om vi ville och sen slutade vi så det var ju superskönt!
 
Efter skolan åkte jag hem till mig och duschade och sen åkte jag till Hilda. Vi köpte pizza och sen satt vi och tittade på film hela kvällen. Vi såg hangover 3 och Avatar. Asså man tröttnar aldrig på Avatar, den är så jäkla bra! Längtar så till tvåan kommer ut! Sen idag satt vi bara och tittade på massa extramaterial. Vi fotade aldrig utan vi fixar det på måndag istället, dock glömde jag kameran hos Hilda så jag har inte några bilder att lägga upp från tidigare dagar heller men jag snodde några från skolans facebook.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress