Anna Lindberg

Trötter
Hej!
Slutade skolan för ca en timma sen, vill igentligen sova för jag är så himla trött men jag är rädd att jag inte ska vakna, jag har nämnligen bestämt med hon som ska rida Frakki idag att vi ska träffas i stallet kl.16.
Så nu sitter jag vid datorn istället och är jätte trött ;)
 
De första 4 dagarna i nian har väll varit helt ok, väldigt trött bara och sexorna och sjuorna ser skit små ut... sår vi också så små ut då? :S
 
Men nu ska jag äta lite och sen åker jag till stallet så ha det bra!
Föresten, jag ska få en ny ridväst! wiie en sån med rutor ;) 
 
hilda fromm - Vinn ett porträtt

Nu har du chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande! Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3 HÄR:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html Det skulle vara guld värt! Sedan slänger du bara in en kommentar på min blogg att tu röstat och du är med och tävlar om ett porträtt!
Ha en fortsatt bra bag! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress