Anna Lindberg

Trodde jag ja
Jag som trodde att jag var påväg att bli frisk, nejdå jag går och blir sjukare igen. Jag har blivit ännu mer förkyld igen så jag har stannat hemma från skolan idag och igår, gör troligvis det imorgon också. Det är så himla dummt egentligen, jag borde väll ha stannat hemma redan förra veckan och väntat tills jag blev helt frisk, men man struntar ju i att man är sjuk nu för att man inte orkar missa något i skolan. Men jag kände att det var mer värt att stanna hemma, iallafall igår, eftersom att det var sånt jäkla pissväder och vi skulle gå runt på stan och samla in pengar. Kan det bli sol, sommar och värme nu tack?
 
Jag har iallafall fördrivit tiden med att titta på film och lite sådant. Har sett samma filmer flera gånger nu och det är så roligt för man ser massa nya hintar och förstår saker som man inte har fattat innan varje gång man kollar, älskart! 
Saknar verkligen sommaren!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress