Anna Lindberg

Hello March
Äntligen är det mars och jag hoppas att det inte ska börja bli kallare snart igen för nu vill jag verkligen ha vår! Tänk liksom att gå omkring i skin-eller jeansjacka utan att frysa, solen skiner och allt är bara så himla bra. Älskar hur man får vårkännslor de första varma dagarna och när träden börjar blomma och det växer fram små vårblommor från marken. Det kanske allra bästa är när man kommer till stallet precis när det börjar bli varmt och man känner hur alla underbara stalldofter släpps fria och spudlar i luften redan när man kommer in på vägen till stallet, synd bara att jag inte rider just nu.
 
Ikväll ska vi åka till Agnes och hennes familj och äta middag, det kommer bli såå bra! Jag har inte träffat agnes på jag vet inte hur länge, det måste varit nån gång i sommras eller nåt, det är så himla synd att det inte blir oftare verkligen! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress