Anna Lindberg

Vinterlandskap
Jag har fått gjort nästan allt jag skulle idag plus några andra saker. Först duschade jag sen gick jag en promenad runt sjön med mamma och tog med kameran, så där fick jag fotat mest "vanliga" bilder men även några i temat rörelse. När jag kom hem bakade jag bullar med pappa och efter det började jag städa mitt rum. Det enda jag inte gjort är att läsa, vilket kanske var det viktigaste, men jag får ta nån dag snart och bara läsa. Det var iallafall väldigt fint ljus ute idag och jag fick en del fina bilder. Jag hade tänkt att fota ännu mer ikväll i temat rörelse men tyvärr har kameran jag lånade i skolan väldigt dåligt batteri, och jag har inte laddaren, och jag ska fota vattenfallen i kvarnby med pappa imon innan skolan och då behöver jag kameran så jag sparar på batteriet till då. Jag ska nog låna hem en kamera på tisdag också så då kan jag fota lite mer då istället.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress