Anna Lindberg

At Hildas house jao
Är hos Hilda nu, ska sova här inatt. Hilda kom iallafall till min skola efter att hon hade slutat och så gick vi till stan och fikade. Jag lånade en kamera och ett objektiv i skolan och kunde inte få det förän vid fyra så var tvungen att vänta i typ tre timmar. Jag lånade 60D och 24-105 och jag har helt plötsligt fått jätte mycket insperation så jag är jätte taggad! Vi har fått en fotouppgift i skolan och då ska vi fota fem bilder i tema rörelse och form så vi ska jobba med lång slutartid och sånt. Jag har redan typ tio ideer så jag vet inte riktigt vad jag ska välja haha men det blir nog bra. Jag ska med Cassandra till stallet imon också och hjälpa henne att fota lite så det blir en fotograferingshelg detta helt enkelt. Jag har verkligen inte haft såhär mycket insperation på jätte länge och när vi fick uppgiften var jag ganska besviken men nu är jag som sagt skittaggad!
Canon EOS 60D // Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
Fotade denna bilden för en stund sedan, så mycket bättre än min kamera och mina objektiv!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress