Anna Lindberg

Sportlov
Den här veckan har varit rätt så chill, i måndags hade vi bara ett matteprov, i tisdags hade vi två lektioner som vi inte gjorde speciellt mycket på plus att vi hade tre timmar håltimma mitt på dagen så då passade vi på att gå och äta chinamat. Och nu från onsdag till fredag har vi haft produktionsvecka där vi ha jobbat med hur man överlever på nätet, alltså hur man ska göra för att vara säker och sådär, så vi har gjort en plansch och lite sådant. Det har varit riktigt roligt, jag hamnade i en bra grupp och fick lära känna flera nya personer. Jag tycker det är kul med produktionsdagar, för grupperna delas upp så man är tillsammans med folk från dom andra klasserna så man pratar och lär känna personer som man aldrig ens sagt hej till.
 
Vi slutade iallafall klockan elva idag vilket var skönt, dock stannade jag kvar i skolan i typ två timmar och pratade lite med min mattelärare, försökte låna kamera och väntade på Eva. Tyvärr fanns det ingen rolig kamera kvar så jag fick bli utan, däremot fick jag A på mitt matteprov och jag var den enda i alla fyra klasserna som hade rätt på en av uppgifterna så det var ju kul. När Eva slutade gick vi iallafall på stan en stund och jag fick äntligen köpt mitt efterlängtade datorfodral, jag köpte även en mobilplånbok och ett par touchvantar.
Så himla fina färger, verkligen våriga och härliga, jag fick ju datorfodralet när jag fyllde år men det var ett svart och jag ville ha ett i färg så jag har väntat i nästan två månader nu på att vårkollektionen skulle komma ut, verkligen värt väntan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress