Anna Lindberg

123 Schtunk
Mamma väckte mig imorse och frågade om jag ville gå på Schtunk teater, ett sjukt roligt gäng på tre personer som tolkar olika klassiker, och det kan man ju inte tacka nej till direkt. Så vi åkte in till stan lite innan och kollade lite i affärer och lämnade tillbaka två saker jag fick i julklapp/födelsedagspresent som jag ska byta. Efter det gick vi och åt och sen gick vi till teatern. Och vilket jäävla skitväder det var! Det ösregnade och blåste typ storm så vi var helt genomblöta när vi kom till teatern. Dom var iallafall sjukt roliga, som vanligt, har sett dom två gånger tidigare men andra pjäser då såklart. Det var Romeo och Julia denna gången, lite kul då jag kan lite av storyn sedan innan vilket jag inte har kunnat med dom andra. Dom, Schtunk, brukar ta med publiken ganska mycket, dom liksom frågar folk vad dom heter och så och sen återkopplar dom till det lite då och då under pjäsens gång. Den första dom frågade var en från Kållered, jag bor i Kållered för er som inte visste, så det var ju lite roligt. Dessutom satt jag raden bakom ICA-Stig haha, skulle ju tagit kort med honom men hittade honom inte utanför sen. 
Jätte dålig bild tyvärr men jaa, det är ICA-Stig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress