Anna Lindberg

Sjuk
Jag vaknade vid tre inatt och var jättetjock i halsen, det var så tjockt att jag fick kräkreflexer... Inte speciellt kul kan jag säga. Kunde knappt sova på hela natten sen, dessutom var jag frusen och kände mig rätt så yr. Så det blev ingen skola för min del idag, jag som skulle fixa ett mattetal med en kompis, låter inte så kul men måste typ lösa det för att vara hyffsat säker på att få mitt efterlängtade A. Jag skulle också tränat efter skolan med Hilda men det blev såklart inget av det heller. Jag mår iallafall bättre nu och jag hoppas verkligen att jag vaknar mycket piggare imorgon och att jag sover bättre inatt så att jag och Hilda kan ha mellokväll imonkväll, men vi får se hur jag känner mig helt enkelt. 
 
Jag har inte gjort speciellt mycket resten av veckan heller, jag skaffade gymkort i tisdags och sen har det varit ganska mycket plugg. 
Hade ingen bra bild att lägga upp då jag har glömt min hårdisk i skolan, men denna får bli jättebra haha ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress