Anna Lindberg

Long time no see
Canon EOS 6D // Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM
 
Herre gud vad dålig jag har varit på att blogga det senaste, känns som att jag skriver det i varenda inlägg men det stämmer ju så. Som ni kanske kommer ihåg så blev jag ganska rejält sjuk förra fredagen men när jag vaknade på lördagen mådde jag mycket bättre, dock har jag varit småförkyld hela veckan men det har inte varit så farligt. 
 
Det känns som att det har hänt rätt så mycket sen senast. Jag har varit mycket med Hilda, insett att jag har en väldigt stor crush på en skådespelare, ska spela in en 50 saker ni kanske inte viste om mig och där får ni veta vem. Min bror har åkt till Sydostasien och är där för att stanna i ca 1,5 månad, det har även hänt en sak där som jag inte tänker gå in på här, inte just nu iallafall. Jag har också fixat ett nytt pass, beställt ett par hörlurar och fotat en del på fotolektionerna i skolan, bland annat denna bilden på fågeln som jag blev riktigt nöjd med även om den kunde varit bättre.
 
Jag och Hilda har också spelat in en videoblogg till hennes kanal, dock tog hennes dator sina sista andetag senare samma dag så den kommer inte upp förän hon har fått sin nya dator och får tid att redigera den. För hoppningsvis kan jag även sätta igång med träningen denna veckan också, så typiskt att jag skulle bli sjuk precis när jag hade fixat gymkortet, men nu är jag snart fit for fight igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress