Anna Lindberg

Vårkänslor
Canon EOS 1000D // Canon EF 50mm f/1.8 II
 
Såhär såg jag ut idag, använde min skinjacka för första gången, för i år, idag, jeansen invigdes också för detta året idag, har inte velat ha dom nu i vinter då det blåser kallt där dom är trasiga. Det var så himla fint väder idag, jag fick riktiga vårännslor, solen sken och det var typ 7 grader, kanske inte jättevarmt men det funkade iallafall med skinjacka om jag hade halsduken och en tjocktröja under, dessutom blåste det inte lika mycket som det gjort de senaste dagen. Hoppas att våren "är här" för att stanna nu så att det inte blir kallt igen!
 
Igår fick jag iallfall veta att dagens första lektion var inställd så vi började 12 idag med, sen visade det sig att även våran sista lektion var inställd så vi slutade 13.30, såå himla skönt. Dock började kanske inte dagen på bästa sätt då jag var tvungen att springa så snabbt jag bara kunde för att hinna med bussen, men jag hann iallfall och busschaffören gjorde mig på lite bättre humör då han härmade mig och "sprang" med armarna när han stannade vid stationen haha, skön snubbe. Efter att vi hade slutat satt jag kvar i skolan en timma ungefär och pratade lite med Eva och lite med Therese. Sen gick jag till biblioteket i stan påväg till tåget för att kolla om dom hade en bok, dock hade dom inte den så jag fick gå in på biblioteket här hemma också och här hade dom den, jag satt även där i ungefär en timma för att kolla på lite andra böcker också, sen gick jag och köpte lite godis för jag var så himla sugen haha och sen åkte jag sista biten hem och fotade lite grann.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress