Anna Lindberg

Överexalterad
För några månader satt jag och Eva och pratade och kom fram till att om våran favoritartist Bruno Mars kommer till Sverige är vi ägare till två biljetter och sa sedan att det kommer säkert aldrig hända. Men det hända, Bruno Mars kommer till stockholm den 3 November och nu har vi pratat med våran kusins sambo som bor i stockholm och vi ska få bo där under helgen! Jag och Mamma har precis bokat biljetterna, nu återstår bara flygbiljetterna! Ååhh, detta ska bli så roligt, dels att få se Bruno Mars live och dels att få träffa min kusin (eller mina kusiner om man räknar med Eva också haha), Angelica (hans sambo), deras då knapt ett år gamla dotter Lilly, och deras två hundar, Sniper och Aila. Lääängtar så mycket! :D
 
2013 kommer verkligen bli mitt år känner jag! 
Jag minns att jag frös väldigt mycket den här dagen, där av vantarna haha ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress