Anna Lindberg

Mer frågor!

Okej jag kör en till sånhär frågesak, bara för att jag själv tycker det är kul att läsa och svara ;)

Ditt namn? Anna
Födelseår? 1997
Hur lång är du? Runt 160

Spelar du något instrument? Inte nu men jag har spelat trummor och innan dess blockflöjt (hahaha) och fiol.
Dina första tankar när du vaknar? Ååh jag orkar inte gå upp!
Är du hungrig? Aaa
Vart befinner du dig just nu? Typ nerbäddad i min säng ;)
Biter du på naglarna? Jag gjorde det mycket förut men nu händer det bara ibland typ när jag har tråkigt så råkar jag bita av en nagel och direkt efter blir jag skit sur på mig själv att jag gjorde det haha :(
Vad är du bra på? Jag är ganska bra på matte om jag ska vara så tråkig ;)
Har du några husdjur? Si, en katt.
Är du singel? Jao
Vem är snyggast? Asså Zac Efron ser sjukt bra ut!
Vad vill du ha just nu? Lov!
Ditt mål i livet? Hitta en kille haha be skojja bara, men jag vet faktiskt inte, leva lyckligt kanske haha ne jag har ingen aning ;P
Rädd för? Spindlar hehe.
Har du någon vän du känt i 10 år? Japp, Agnes, tror jag kan ha kännt Elsa i 10 år också men jag är inte säker. Sen Eva (http://bildportfolio.blogg.se/), vi är ju kusiner men vi är väldigt bra vänner också så jag tycker det räknas.
Har du körkort? Haha nej?
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom hade inte tänkt på något men när jag föddes så tyckte dom att jag var en Anna så så blev det.
Pepsi eller Coca cola? Inget, gillar inte kolsyra.
McDonalds el. Burger King? Donken tror jag :)
Sjunger du? Ja men inte framför folk.
Vad har du för skostorlek? 37-38
Vill du gifta dig? Yepp
Är du en hälsogeek? Ne inte precis ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja det gör jag väll tycker jag.
Din hårfärg och frisyr? Blont, typ rakt fast inte spikrakt, det är ofta lite vågigt (på ett ganska fult sett om jag får säga det själv)
Skorna du hade på dig idag? Ett par vinterskor typ.
Grönan eller Liseberg? Liseberg såklart, är man göteborgare så är man!
Vad sover du i? En stor t-shirt och ibland mjukisshorts beror på vad ja känner för typ ;)
Kläder du hade på dig idag? Lägger till en bild i slutet av inlägget.
Favoritfärg på kläder? Älskar att ha en liten färgklick och det spelar inte så stor roll vad
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya svarta jeans för mina är trasiga och ett par vinröda.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, ibland köper jag nog inget och ibland kan det ju bli ganska mycket så jag vet inte riktigt.
Favoritårstid? Sommar!
Vill du ha barn? Jaa!
Är du snäll? Ja jag försöker iallafall ;)
Är du blyg? Ja ganska tror jag iallafall med nya människor.
Tycker du att du har fin dialekt? Tänker inte så mycket på det men den är väll normal haha.
Syskon och deras ålder? Big brother som är 18, fyller 19 iår (jeevlar vilken gamling han börjar bli haha ne skoja bara men det är ju helt sjukt :O)
Har du använt någon hårprodukt idag? Lite hårspray faktiskt.
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Har fordringshelg i stallet så det blir att gå upp tidigt och lägga sig tidigt i helgen, sen ska jag rida båda dagarna också så det blir mycket att göra!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Vi bor precis bredvid en sjö nästan så ja dådet händer, men jag föredrar havet.
Vem får en kram? Nära och kära ;) inte vilken främling som helst lixom haha.
Brukar du läsa horoskop? Nej, men jag läser det i fridatidningen när den kommer, fast nu har jag iof slutat prenumerera på den så ne.
Sängstorlek? 90 tror jag haha, men jag ska ha 120 eller 140 sen när jag fixar mitt rum :)
Vad såg du senast på tv? Kollar typ inte på tv men typ gladiatorerna eller nått tror jag.

Haha lånar Dennis spegel för att den är såå mycket bättre än min, asså va? Min bror har bättre spegel än mig? xD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress