Anna Lindberg

50 frågor
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Oj svårt, finns sp många fina namn men nått ganska ovanligt som inte alla heter liksom.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Thor tror jag
4. Har du bra självförtroende? – Sådär, ibland är det sämre, iblan är det bättre
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Ha lov typ haha ne jag vet inte riktigt
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Sova, plugga till sista provet innan lovet, köpa julklappar
7. Beskriv ditt drömutseende! – Om det är på kille så ska han vara längre än mig, brunt hår tror jag men alla kan vara fina på sitt sätt och insidan spelar stor roll.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Michaela
9. Någon du har kysst – Ingen...
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Japp
11. Den du senast sov över hos – Hilda tror jag
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Deniece
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Den är helt okej
14. Vad väljer du, godis eller chips? – beror på vad jag känner för men just nu chips tror jag
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Hmm vet inte om det är pinsammaste men jag ramlade i en trappa en gång när jag gick typ i sjuan och det stod massa nior och såg, tyckte det var jätte pinsamt haha
16. Hur uppvaktar man dig? – Jag vet faktiskt inte men gillar överaskningar
17. Har du rykten efter dig? – Det tror jag inte
18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag kan bli sur ibland när folk inte förstår vad jag menar när jag själv tycker det är uppenbart.
19. Din bästa egenskap? – Har inget emot någon om personen inte gjort något dumt mot mig eller mina kompisar.
20. En låt du är beroende av? – Har ingen speciell just nu men kanske On top of the world
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - Sammaa 😍
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Vet inte haha Hilda kasnke?
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Jaa det tror jag, beror väll lite på men jag känner folk som är vänner med sina ex
24. Har du kysst en kompis? – nope
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Aldrig
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Tycker det är väldigt onödigt!
27. Vad hatar du? – När man inte kan sova
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Beror på hur långt det är men tror det skulle vara jobbigt om det var flera timmar emellan
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Vet inte riktigt, drömde nått inatt men kommer inte ihåg vad de var.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – typ 50 eller nått och jag är väll nöjd med det, skulle dock gärna vara mer vältränad men orkar inte göra n ått åt saken ;)
31. Hur lång är du? – 160 ungefär
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Ego kanske
33. De bästa svenska skådespelarna? – Är så sjukt dålig på skådespelare så jag vet inte, kollar inte så mycket på svensk film heller.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight, har inte sett Harry Potter och alla typ dödar mig för det och jag skaaaa se dom men blir aldrig av...
35. Ditt humör för tillfället? – Glaad :D
36. En vacker person? – Ehm, finns många! 
37.Har du instagram? – Japp, aannaalindberg
38. Vem kramade du senast? – Hilda tror jag
39. Vem träffade du senast? – Om man inte räknar med familjen så Felicia
40. När slog du dig senast ? – I Lördags haha tappade en kökssak på foten och fick ett blåmärke :(
41. Någon du vill träffa? – J******* haha sneaky
42. När grät du senast? Varför? – Jag kommer faktiskt inte ihåg, tror det var när jag såg nån film
43. Sminkar du dig varje dag? – Nästan
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Jag vet inte riktigt, pappa kanske iallafall när han var ung.
45. Är du helsvensk? – Japp
47. En artist du inte gillar? – Ingen speciell
48. En artist du gillar? – Bruno Mars
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Bruno Mars konserten tror jag 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Detta är så svåårt! Jag har verkligen ingen aning.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress