Anna Lindberg

First day @ NTI
Sov ju hos Eva inatt och de var nog bra för annars hade jag inte sovit på hela natten typ haha. Men det gick bra iallafall. Satte mig med tre andra tjejer innan vi blev uppdelade i klasserna, men vi kom inte i samma klass, så det är dom enda jag har pratat med hittills. Imorgon kommer vi lära känna klassen lite bättre, idag var det ju bara typ introduktion så vi var bara i skolan i typ 50 minuter. Gick iallafall till condeco i nordstan efteråt för det var där Eva och hennes klasskompisar satt och åt frukost så jag pratade lite med dom innan dom skulle till skolan och då åkte jag hem. Annars har jag inte gjort så mycket idag, vill typ sova nu för jag vill till skolan igen, så har jag nog inte kännt på typ tre år, när jag började sjuan haha ;) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress