Anna Lindberg

Pluggplugg
Stannade kvar typ 1,5 timma i skolan efter att jag hade slutat idag och satt på läxhjälpen som vi har på våran skola varje torsdag. jag gjorde min engelska läxa så jag fick klart den och nu sitter jag och pluggar till biologiprovet som vi har imon, idag hade vi även religionprov så det är anledningen till att jag inte har hunnit blogga de senaste dagarna. Men imon är det fredag och frihet i 2,5 dag SKÖÖÖNT för jag är VÄRKLIGEN trött just nu och orkar inte ett piss i skolan... och inte hemma heller för den delen. Bara en vecka kvar sen är det prao, ska ta hand om småbarn i två veckor ;)
 
Jag sitte på min brors dator nu för den jäveln åkte till Portugal idag med sina kompisar, jag är inte alls avundsjuk lixom, jag vill absoluuut inte åka utomlands några mil närmare ekvatorn, nejnej jag vill stanna hemma och gå i skolan såklart! Men jag får glädjas av att kunna vistas i hans rum, sitta vid hans dator, ta outfitbilder i hans spegel  och framförallt sova i hans säng för den är såå mycket skönare än min!
Jaja måste fortsätta plugga Bioogi nu vil ju gärna få godkännt lixom ;)
Finns inga bilder på datorn typ, så ni får en bild från Spanien, passar ju också ganska bra eftersom dennis är typ där nu ;)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress