Anna Lindberg

tisdag,onsdag och torsdag med Hillevi:
Hejsan!
I inlägget nedanför ser ni ju fiilmen på min och Hillevis utveckling i hoppningen, tänkte berätta om tisdagens ridpass, alltså hoppningen.
Det gick kanon, I början var hon lite tråkig och seg men hon blev bättre när vi väl började hoppa.
I filmen ser man värkligen hur vi, eller framförallt JAG har utvecklats i hoppningen, men vi har också utvecklats tillsammans, höjderna var ju inte enorma, men vad gör det?
än sålänge är hoppningen mest på "lek" eller vad man ska säga, jag hoppar inte för att kunna hoppa högt utan för att ha kul och utvecklas i en lagom takt.
Vi har ju inte hoppat så jätte mycket innan heller så vi kör på de höjder som känns bra och går sackta men säkert framåt :)
på onsdag, nationaldagen, så är det clear round i stallet igen och vi ska vara med och det blir alltså våran tredje hopp-cear round :)
Igår så red jag först igenom Hillevi i paddocken i alla gångarter, efter det skrittade jag ut en runda och det är väll inte så mycket mer än så att säga om det :)
.
Idag så red jag ut, Cassie var med och filmade lite med sin iPhone.
Dert var en mysig uteritt, vi travade lite och galopperade upp för en backe, jätte härligt man kände värkligen att hon tyckte det var roligt :D
Filmen kommer imon (troligtvis) eftersom jag inte har fått filmen än :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress