Anna Lindberg

VÅREN ÄR HÄÄÄÄRRR!!!
Hej!
Idag fick jag mina första RIKTIGA vårkänslor, jag kände lycka genom hela kroppen!
först när jag gick till skolan gick jag med skinjacka och tjock halsduk och frös, senare på spanska lektionen fick vi vara ute för det var så fint väder då satt jag med endast linne och det var hur skönt som helst, jag såg även årets första fjäril!
När ajg kom hem bestämde jag mig för att gå på promenad, så jag hängde kameran vid min såda och traskade iväg, gick en liten stig på en typ äng eller aa såhär ser det ut.
Såg MASSA fjärillar och fotade, gick sedan ner mot sjön och fotade även där och vattnet fick sån underbart härlig klarblå färg, det kom även två änder och simmade förbi :)
Påväg tillbaka träffade jag Michaela (min tränare) när hon var ute och red ;)
här är lite bilder från promenaden! :D
efter detta åkte jag ner till Hilda vi satt ute en stund med hennes hund och sen drog vi ner och fikade på IKEA och sen gick vi till hööks där jag köpte röda benlindor (+paddar) som matchar mitt röda schabrak :D
Nu kommer set bli så att jag kommer att uppdatera när jag har nått att säga och jag tänker inte tvinga mig själv att blogga för att uppdateringen ska vara bra, bättre få och ordentliga inlägg än många tråkiga- right?
image description
my

sv; javisst skulle jag kunna fixa de :)

Matilda & Emma

Fina bilder !

Esmeralda<3

Hej!

Just nu pågår en tävling på min blogg där kanske just du vinner ett Skönhetskit med parfym, bodybalm och bodyspray!

Kika gärna in och delta: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-skonhetskit.html#comment

Ha det bra:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress