Anna Lindberg

Dagens ridpass :)
Hej!
hinner igentligen inte skriva så mycket nu.
men idag har jag varit i stallet red Hillevi lite i paddocken, körde igenom LC:1 programet lite och sen tog jag det ganska lugnt arbetade mycket på formen och gjorde lite öppnor/slutor, ganska mycket skritt och trav, tog bara galopp de två gångerna som det kommer i programmet och dom fattningarna lyssnade hon kanon på :)
Nästa gång blir på onsdag och då blir det träning för Michaela sen har jag båda hästarna på fredag och då ska Cassie med och hjälpa mig med Frakki :)
Ni får ha en trevlig fortsättning ;)
här får ni två bilder från förra vintern :)
(hann tyvärr inte göra nått mer inlägg igr för jag hade glömt att vi hade en jäkla inlämmning till idag (som jag dock inte blev klar med ändå men aja xD)
Hillevi
l
l
\/
Frakki
l
l
\/
image description
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress