Anna Lindberg

Plugga!
Hej!
Hinner tycärr inte göra dag 12 idag häller, måste stänga av datorn nu och plugga till Engelsak provet som är imon.
vi fick reda på vad vi hade i tisdags och då hade jag ingen tid och igår hade jag inte häller nån tid så jag har inte ens börjat med det, hoppas inte det är allt för svåra saker bara...
Lägntar värkligen till om typ 1,5 vecka för då är det ÄNTLIGEn prao så vi slipper det här jäkla fängelsett och bara pyssla med hästar i två veckor, ska bli så kul! :D
Och vet ni vad?? Mamma är och hämtar min iPod nu.
vet inte om jag har berättat det men jag har tappat den och det är en kille som har hittat den så nu är mamma och hämtar den :D
har varit utand den i typ en månad nu, ska bli skönt att kunna roa sig lite haha ;)
men ni får hade så bra sålänge så hörs vi snart :)
BARA TVÅ DAGAR KVAR TILL GHS! :D
image description
Olivia Gustavsson

GHS ÄR BÄST!! :DDD



jättefin header!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress