Anna Lindberg

Myspys

Halloj!
Ligger i sängen nu, Jag bäddade om förut och då la jag tillbaka min bäddmaddrads som ja tog bort för några månader sedan för att den gled runt hela tiden, å Gud vad skön sängen blev nu haha mycket mjukare ;)

Myser med min söta gossedjurshund (ja jag ska börja nian imon) haha kalla mig tönt om ni vill men det kunde likaväl varit en kudde, älskar att ha nått att hålla armen runt när jag sover annars vet jag inte vart jag ska göra av armen haha.

Men nu ska jag sova, lovade Cassie att komma lite tidigare till skolan (usch) för hon ska leta efter Pär som har hand om alla skåpsnycklar, så dags att sova så man orkar upp typ halv nio (kommer typ ligga och dra mig till nio haha nu börjas det igen, stackars mamma och pappa ;)

//Anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress